Vítejte na stránkách (Snadné čtení) Centra kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno. Užívá se i zkratka CKTCH Brno.
Kdo jsme?
Jsme nemocnice - Centrum kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno.
Co děláme?
U nás v nemocnici léčíme lidi s nemocným srdcem, ledvinami a játry.
Kde nás najdete?
Mapa
Zde klikněte pro nalezení cesty k nám.
Kde se můžu zeptat?
Sekretariát ředitele: +420 543 182 484
Úsek PAMV: +420 543 182 533
Jak se k nám dostanete?
Najděte si své spojení IDOS a MHD Brno
Tramvají: 1, 2 (zadní vchod do areálu FN u sv. Anny z ulice Hybešova), 5, 6 (hlavní vchod do areálu FN u sv. Anny z ulice Pekařská)
Autem: vjezd na parkoviště či do areálu FN u sv. Anny z Mendlova náměstí.
Budu muset v nemocnici něco platit?
- ošetření v běžnou pracovní dobu je hrazené vaší zdravotní pojišťovnou, proto nebudete nic platit.
- pokud budete vyzvedávat léky v lékarně podle lékařského předpisu, je možné, že budete hradit doplatek.
Co si s sebou vzít do nemocnice?
- průkaz pojištěnce od vaší zdravotní pojišťovny
- doporučujeme vám vzít si s sebou někoho blízkého jako doprovod
- doporučení od svého lékaře
Co si musí nemocný přinést s sebou, když bude zůstávat v nemocnici?
- doporučení od svého lékaře
- kartičku zdravotní pojišťovny
- zubní kartáček
- ručník, mýdlo
Doporučujeme, nenoste s sebou zbytečně drahé věci.
Nenoste s sebou zbytečně moc věcí.
Je v nemocnici lékárna?
Ano, v areálu nemocnice (FN u sv. Anny) jsou lékárny.
Zde si můžete vyzvednout své léky.
Nemocnice má bezbariérový přístup pro osoby se zdravotním postižením. V budovách jsou výtahy.
Copyright © 2025 www.cktch.cz | Developed by Via Aurea s.r.o.